Toimitusehdot
Toimituskulut & maksutavat
Ilmainen kotimaan toimitus yli 50 euron tilauksiin
– alle 50 euron tilauksen toimitus vain 4,50 euroa!
Kuviolla toimitusehdot
Voimassa 01.03.2018 alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Tämän verkkokaupan tuotteita myy Kuviolla, y-tunnus 1864663-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Toimitamme tuotteita myös EU-alueen ulkopuolelle, jolloin postikulut sovitaan aina erikseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta kuviolla.fi ostoskorin kautta. Osaa tuotteista voi ostaa myös jälleenmyyjiltämme, Kuviollan toimipisteeltä tai tapahtumista, joihin Kuviolla osallistuu.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan mm. tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- Tilauksen tuotelistauksen
- Laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB, Collector lasku- ja osamaksutavat, Jousto lasku- ja osamaksutavat, Paytrail-tili. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
——————
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Checkout Finland Oy
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+ppm)
Ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)
——————
Toimitustavat ja -aika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä lukuun ottamatta tapahtumapäivät, joista tiedotamme esim. yrityksen facebook-sivuilla. Pyrimme postittamaan tuotteet kahden arkipäivän kuluessa sen jälkeen, kun maksusuoritus näkyy tilillämme, mikäli tuotetta on varastossa. Erikseen kustomoitavat tuotteet (esim. nimikoidut tekstiilit) pyritään postittamaan noin 7 päivää maksusuorituksen näkymisen jälkeen. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla valitsemaasi toimituspisteeseen. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaiskoosta. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Toimitustavaksi voit valita
- Nouto myymälästä erikseen sovittuna ajankohtana (ei kiinteitä aukioloaikoja)
- Postipaketti (toimitetaan valittuun Postin toimipisteeseen)
- Posti kirje (vain kirjekokoisille lähetyksille)
- Posti Smartpost-automaatti (toimitetaan valittuun Postin Smartpost pisteeseen)
- Matkahuolto
- DHL (vain ulkomaan tilaukset)
Tilauksen suuri koko saattaa rajoittaa toimitustapoja. Tilaukselle saatavat toimitustavat esitetään ostoskorissa sekä kassalla.
Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Postin ja Matkahuollon toimitustavoilla tehdyt tilaukset toimitetaan keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä. Ulkomaan pakettien toimitusaika riippuu toimitusmaasta (arviolta 3-14 arkipäivää).
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske kustomoituja tuotteita (esim. nimikointi, valikoiman ulkopuolinen väri) tai mittatilaustöitä. Tilauksen palauttamisesta on tehtävä ilmoitus ilmoittamalla siitä selkeällä tavalla, esimerkiksi sähköpostilla.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- tilausnumero
- tilauksen päivämäärä / vastaanottopäivä
- nimesi
- osoitteesi
- puhelinnumerosi
Palautusosoite on:
Kuviolla
Donnerinkatu 5 A 7
05800 HYVINKÄÄ
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, lähetämme sinulle sähköpostiviestillä linkin, josta pääset lisäämään pankkitilin, jolle palautamme rahat, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen sini@kuviolla.fi tai postitse:
Kuviolla
Donnerinkatu 5 A 7
05800 Hyvinkää
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Rekisteriseloste
Tässä verkkokaupassa noudatetaan Kuviollan rekisteriselostetta.